Pagina's

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

zondag 2 oktober 2011
"Cristi in de Vogezen" heb ik met heel veel plezier ontworpen voor de meiwedstrijd van de voormalige club van Anja. Het truitje/vestje had ik gezien op Chéries de Vaniline maar de hals werd zo ontzettend wijd en ik kreeg het maar niet goed. Maar ik vond het truitje/vestje zo leuk en toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan (tellen, rekenen, schrijven, breien, uithalen en steeds weer opnieuw beginnen) en het is gelukt! Toen moest er natuurlijk een foto gemaakt worden voor op de Club. In de tuin, op de keiën met een relliëfkaart van de Vogezen op de achtergrond. Cristi met een minikaart van de Vogezen in haar handen. Ik hoop dat het de sfeer van onze geliefde wandelingen in de Vogezen een beetje weergeeft.

Er waren 9 inzendingen voor deze wedstrijd en wat zijn ze leuk geworden.
Wil je deze outfit ook maken?

2 reacties:

ChériesCrochet zei

Ook weer zo'n top ontwerp voor de club ! En ook weer enthousiaste leden die meededen aan de wedstrijd. Ik lag in een deuk toen je vertelde hoe jullie in de tuin lagen om het allemaal te fotograferen ;-)

Lieneke zei

Als ik er nog aan denk. En het waaide zo dus die kaart op de achtergrond viel iedere keer om. Een stokje achter Cristi haar rug om haar staande te houden en ga zo maar door. Maar het is toch wel erg leuk geworden en is de foto rechtsonder in de collage niet van Ellen? Die had ook al een rotslandschap opgezicht en moet ook op haar buik gelegen hebben voor een foto. ;-)
Liefs, Lieneke

Vertalen